Kod Czerwony i niebieski – Bezpieczne ograniczanie PKB w służbie zdrowia ad

Kryzys finansowy w 2008 r., Obniżka podatków w 2001 r. I dwie wojny doprowadziły dług federalny jako procent PKB do dwukrotności poziomu, który utrzymywał na ogół od odzyskania po fiskalnym następstwach II wojny światowej (patrz wykres) i rosnącej części Amerykańscy wierzyciele nie są Amerykanami. Niezwiązani patriotyzmem i zniechęceni dewaluacją obligacji kilku europejskich rządów, zagraniczni wierzyciele będą żądać wyższych stóp procentowych, jeżeli zadłużenie USA będzie wzrastać jako procent PKB. Wyższe stopy procentowe zwiększają zadłużenie i hamują wzrost gospodarczy potrzebny do jego obniżenia. Ciągłe podnoszenie podatków w celu zrównoważenia efektu rocznej luki na zadłużeniu nie jest wykonalne, zwłaszcza gdy gospodarka jest słaba. Rozwiązania alternatywne obejmują zwiększenie nieformalnej racjonalizacji, która już występuje w stanach, w których wielu lekarzy nie będzie leczyć pacjentów z Medicaid i poprawiać efektywność systemu opieki zdrowotnej o 2 do 3 punktów procentowych rocznie, jak to miało miejsce w kilku innych amerykańskich przemysłach usługowych.5 Większość podejść do przekonania przemysłu medycznego do stworzenia solidnych systemów opieki zdrowotnej uczących wzmacnia motywację do podnoszenia wartości. Bodźce kierowane przez dostawców poprawiają płatności na rzecz podmiotów świadczących opiekę zdrowotną, które zapewniają więcej korzyści zdrowotnych za wydany dolar niż miało to miejsce w przeszłości lub w porównaniu z innymi rówieśnikami. Przykłady obejmują chroniczne choroby Medicare i demonstracje w pakietach, programy opłacania wydajności uruchomione w ciągu ostatniej dekady oraz nowsze podejścia, takie jak odpowiedzialne organizacje opiekuńcze, płatności pakietowe, domy opieki medycznej i zakupy oparte na wartościach szpitalnych. Niektórzy lekarze będą bardziej bezpośrednio dotknięci w styczniu 2013 r., Kiedy otrzymają raporty od Medicare porównujące ich z rówieśnikami. Do 2017 r. Porównania te zostaną wykorzystane do zmodyfikowania opłat za leczenie wszystkich lekarzy. Zachęty ukierunkowane na potrzeby pacjentów łączą ułamek kosztów opieki zdrowotnej ponoszonych przez pacjentów w zakresie, w jakim wybierają one świadczeniodawców opieki zdrowotnej o wyższej wartości i opcje leczenia, w tym opiekę nad sobą.
Oba podejścia zostały przetestowane przez nabywców usług medycznych non-Medicare. Sklepy Safeway, Unite Here Health (trust zdrowotny), plany zdrowia pracowników w niektórych stanach i miastach (Kalifornia, Massachusetts, Minnesota i Los Angeles) oraz niektóre opcje oferowane przez ubezpieczycieli zdrowotnych wykorzystują komunikację pacjenta i silne zachęty dla pacjentów do przenoszenia udziałów rynkowych na dostawców o wyższej wartości; inni używają zamiast tego metod płatności dostawcy. Ich skuteczność zależy od lepszego zharmonizowania sposobu, w jaki wszyscy płatnicy oceniają i nagradzają lekarzy i innych uczestników sektora zdrowia. Skromne formy harmonizacji są zilustrowane przez Chartered Value Exchange administracji Busha i wsparcie dla Narodowego Forum Jakości oraz ustawą Affordable Care Act, że niezależna rada doradcza ds. Płatności zaleca polityki dotyczące wszystkich płatników.
Podział linii trendu długu prognozowany przez Kongresowe Biuro Budżetowe (CBO) – w dół w stronę wypłacalności, w górę w kierunku fiskalnego Armagedonu – w dużej mierze odzwierciedla niepewność, nie mówiąc o tym, czy uda się wzmocnić bodźce do poprawy wartości, ale o to, czy Kongres będzie w stanie przeciwstawić się presja przemysłu medycznego na utrzymanie dochodów
[więcej w: łóżka rehabilitacyjne, fizjoterapia Poznań, kasetony świetlne ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: fizjoterapia Poznań kasetony świetlne łóżka rehabilitacyjne