Kod Czerwony i niebieski – Bezpieczne ograniczanie PKB w służbie zdrowia

Publiczni i prywatni decydenci z czerwonych i niebieskich państw zbliżają się do trzech wniosków, które zapowiadają doniosły wybór dla lekarzy przyzwyczajonych do korzystania z rosnącego udziału w produkcie krajowym brutto (PKB) w opiece zdrowotnej. Po pierwsze, jeśli przeciętny przyrost zdrowia na wydane dolary ( wartość ) zostanie doprowadzony do poziomu najwyższych wartości amerykańskich dostawców usług opieki zdrowotnej lub krajowych systemów opieki zdrowotnej w innych bogatych krajach, nasze wydatki per capita spadną o 15 do 30% .1,2
Po drugie, roczna różnica wynosząca od 2 do 3 punktów procentowych między wzrostem wydatków na ochronę zdrowia a wzrostem PKB powoduje pogorszenie żywotności gospodarczej.3 Warren Buffett porównuje nasz system opieki zdrowotnej do tasiemca w amerykańskiej gospodarce, który obniża naszą globalną konkurencyjność i dusi fundusze na K-12 edukacja, badania podstawowe, utrzymanie infrastruktury i inne dobra publiczne. Politycy zmagają się z efektem luki w zakresie długu publicznego i zdolności kredytowej, ponieważ luka stale zwiększa odsetek Amerykanów wymagających publicznego finansowania, aby mogli uzyskać dostęp do dobrej opieki, szczególnie wśród seniorów, których potrzeba opieki zdrowotnej została przedłużona o postęp w medycynie.
Po trzecie, amerykańska służba zdrowia musi przyjąć nowe metody pracy, określone w wizji Instytutu Medycyny dla systemu zdrowia uczenia się.4 Takie metody umożliwiłyby klinicystom i kierownikom służby zdrowia szybszą poprawę wartości poprzez ciągłe badanie bieżących przepływów pracy klinicznej, narzędzi zarządzania od inne branże usługowe, rozrastające się bazy danych i postępy w naukach stosowanych (w szczególności w psychologii zdrowia i informacji, komunikacji i technologiach materiałowych). Następnie mogą wykorzystać zdobyte spostrzeżenia do projektowania i testowania innowacji w celu lepszego spełnienia celów zdrowotnych pacjentów przy mniejszych nakładach i szybkim skalowaniu udanych innowacji.
To, czy system opieki zdrowotnej może poprawić wartość wystarczająco szybko, by wiecznie neutralizować roczną lukę od 2 do 3 punktów procentowych, pozostaje nieznane: lepsza opieka czasami dodaje kosztownych, ale użytecznych usług klinicznych i przedłuża późniejsze etapy życia wymagające większego korzystania z zasobów, ale przykłady takich wartości jak Kaiser Permanente, Intermountain Healthcare i CareMore wciąż się poprawiają.
Dług federalny jako procent PKB, historycznie i zgodnie z przewidywaniami Kongresowego Biura Budżetu (CBO). Alternatywny scenariusz fiskalny uwzględnia założenia, że wszystkie wygasające rezerwy podatkowe (inne niż obniżenie podatku od wynagrodzeń), w tym wygasające z końcem grudnia 2011 r., Zostają przedłużone; że alternatywny minimalny podatek jest indeksowany w odniesieniu do inflacji po 2011 r. (począwszy od kwoty zwolnienia z 2011 r.); stawki opłat Medicare za usługi lekarzy są utrzymywane na stałym poziomie; oraz że automatyczne procedury egzekucyjne określone w ustawie o kontroli budżetowej z 2011 r. nie są skuteczne. Skutki budżetowe w alternatywnym scenariuszu fiskalnym obejmują również dodatkowe koszty odsetkowe związane z przewidywanymi dodatkowymi pożyczkami.
Politycy są zmotywowani do wspierania systemów opieki zdrowotnej, które mogą wypełnić lukę. Obawiają się reakcji wyborców, jeśli coraz większa część Amerykanów nie może sobie pozwolić na dobrą opiekę. Dwa czynniki ograniczają obecnie zdolność polityków do finansowania wymaganych dotacji konsumenckich długiem publicznym
[przypisy: okulista na nfz białystok, rehabilitacja uraz mózgu, moringa herbata ]
[więcej w: zespół czołowy, ile kosztują badania lekarskie do pracy, metoda simontona ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: ile kosztują badania lekarskie do pracy metoda simontona zespół czołowy