Kodeksy ED o wyższych złożoności – bardziej chorzy, bardziej intensywne praktyki lub niewłaściwe płatności ad

Trzy najczęstsze objawy zgłaszane przez pacjentów Medicare, którzy są ostatecznie odprowadzeni z ED to ból brzucha, ból w klatce piersiowej i duszność – wszystkie trudne problemy diagnostyczne, które często wymagają testów, które są niedostępne w ustawieniach biurowych, w celu zdiagnozowania poważnych chorób. Na przykład innowacje technologiczne zrewolucjonizowały opiekę nad bólem brzucha. Podczas gdy konsultacja chirurgiczna i hospitalizacja były kiedyś standardem, wielospecyficzny CT umożliwia obecnie szybkie stratyfikację ryzyka w ED, często zapobiegając potrzebie przyjęcia lub konsultacji dla pacjentów z negatywnymi testami. Precyzja diagnostyczna zapewniana przez te technologie jest w coraz większym stopniu oczekiwana przez pacjentów, lekarzy i opinię publiczną. Brak diagnozy stanu pacjentów wiąże się z wysokimi karami dla lekarzy ED i szpitali, podczas gdy nadużywanie technologii jest źle określone, a kary za nią są mniej bezpośrednie. Na zaburzenie erekcji wpłynęła również inna poważna tendencja: zmniejszone możliwości hospitalizacji szpitali doprowadziły do powszechnego wchodzenia na pokład pacjentów hospitalizowanych w korytarzach ED. Tendencja ta przyczynia się do przeniesienia pracy wykonywanej wcześniej w oddziałach szpitalnych do ED, zachęcając ED do wypisywania pacjentów z pogranicznym stanem zdrowia (którzy mogli być przyjęci w przeszłości) w celu zmniejszenia stłoczenia i długotrwałego oczekiwania.
Rezultatem tych zmian jest coraz bardziej interwencjonistyczny styl praktyki ED, zilustrowany nie tylko zwiększonym obrazowaniem, ale także zwiększonymi testami laboratoryjnymi i inicjacją płynów dożylnych (patrz wykres). Nie wiadomo, czy ten trend naprawdę poprawił bezpieczeństwo pacjentów i jakość opieki, ale z pewnością zwiększył złożoność dokumentacji medycznej, która decyduje o wyższym naliczaniu rachunków.
Wreszcie, kultura naliczania opłat za usługi medyczne zmieniła się wraz z wdrożeniem wytycznych dotyczących oceny i zarządzania pod koniec lat 90-tych. Lekarze przystosowali się: niektórzy zostali studentami procedur kodowania, ale wielu zleciło wystawianie rachunków profesjonalnych koderów przeszkolonych do wyszukiwania słów kluczowych. Chociaż wielu lekarzy zajmujących się ED nie wie dokładnie, co jest fakturowane w ich imieniu, lekarze zwykle otrzymują regularne informacje zwrotne na temat średniej skuteczności rozliczeń za pomocą zautomatyzowanych raportów.
Wczesne przyjęcie zapisów elektronicznych przez ED może po części wyjaśniać ostrzejsze wzrosty opłat w medycynie ratunkowej niż w innych specjalizacjach klinicznych. EHR ułatwia fakturowanie, przedstawiając klikalne pola wyboru, które łatwo spełniają kryteria złożoności kodowania, a niektóre EHR wysyłają powiadomienia nawet wtedy, gdy nie została osiągnięta dokumentacja potrzebna do pewnych poziomów rozliczeń. Zmiany te gwarantują, że żadne płatne działania nie zostaną niezauważone i zmniejszy się niedopełnienie kodu. W rzeczywistości dostawcy EHR twierdzą, że ten efekt uzasadnia koszt ich produktów. Jednak w inny sposób EHR stał się mieczem obosiecznym, potencjalnie podważając jego zamierzony cel, jakim jest zmniejszenie błędów medycznych. Wydajność cierpi, gdy czas, który można lepiej spędzić z pacjentami, marnuje się na skomplikowaną dokumentację. EHR może również ułatwiać niewłaściwe zachowanie, takie jak klikanie wielu elementów w przeglądzie systemów , o których pacjenci nie byli bezpośrednio pytani o
[patrz też: rehabilitacja niemowląt, maszyny pakujące, wkładki ortopedyczne ]

Powiązane tematy z artykułem: maszyny pakujące rehabilitacja niemowląt wkładki ortopedyczne